»Taka naselja obstajajo, tako rekoč vsa slovenska mesta so bila taka do devetdesetih. Sodobna mesta se da tako načrtovati, potem bo tudi poti manj, manj gneče na avtocestah in naši cilji lažje doseženi.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Zbrali smo se, da bi rekli ne 15-minutnim mestom; tukaj smo, ker nas zelo skrbi napad na naše pravice, svobodo gibanja in na vse, kar izvira iz svobode gibanja. Večina ljudi tukaj se bo izrekla za vrnitev k lokalnim ekonomijam. Vendar ti ukrepi tega ne bodo dosegli, omejili bodo pravice ljudi.«
»Nisem politik, ne kandidiram za nič – kot raziskovalec je moja dolžnost raziskovati in poglabljati moje ideje s sredstvi znanstvene metodologije. Povsem neverjetno je, da dobivamo grožnje zgolj zaradi znanstvenega dela.«
»Zdaj zelo pomembno, kako bodo vlade po vsem svetu posredovale pri reševanju ekonomske krize, ki bo posledica pandemije, ta podpora ni le začasna rešitev za velike korporacije in zastarelo industrijo, ki pospešuje podnebno krizo.«
»Živeti drugače pomeni predvsem spremembo našega odnosa do časa, še posebej tistega, ki ga namenimo premikanju. Vožnja na delo je draga v vsakem pogledu … Samo poglejte si ljudi na metroju ali na podzemnih železnicah, ki so v stresu in bojazni. Zato potrebujemo to revolucijo, imeti mesta z veliko središči, v katerih ljudje najdejo, kar potrebujejo. Prekiniti moramo ta krog življenja, pristop je radikalen, a bo spremenil naša življenja.«
»Prelahko bi bilo, če bi živeli kot prej in izkoriščali poceni nafto in druge ugodnosti, kot so poceni potovanja, poceni oblačila, tovarne, ki proizvajajo poceni blago, da se gospodarsko kolesje vrti. Potrebujemo spodbude za zmanjšanje emisij … in kazni za tiste, ki ne pomislijo na okolje, ko gradijo ali prenavljajo.«